کاکتوس

همه چیز درباره کاکتوس

کاکتوس

همه چیز درباره کاکتوس

ساکولنت کالانچو تومنتوسا

سلام دوستان عزیز و همراهم من دیروز از فروشگاه آنلاین منتخب چند ساکولنت بسیار خاص و زیبا خریداری کردم که تصمیم دارم رابطه با یکی از خاص ترین آن ها اطلاعاتی را به شما بدهم. این ساکولنت بسیار زیبا نامش کالانچو تومنتوسا است که به جهت ظاهری متفاوت و منحصر به فرد و روش نگهداری آسان و مقاومت در برابر شرایط نامساعد محیطی، طرفداران بسیاری دارد.

بنابراین اگر شما به دنبال خرید ساکولنتی خاص و زیبا هستید پیشنهاد من یه شما کالانچو تومنتوسا است، من یک گلدان شیشه ای رنگی نیز خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

ساکولنت سدوم نوسبا مریانوم

سلام دوستان عزیز و همراهم من امروز تصمیم دارم در رابطه با ساکولنت مورد علاقه ام به نام ساکولنت سدوم نوسبا مریانوم اطلاعاتی را به شما بدهم. به طور کلی ساکولنت ها از این جهت که بافتی گوشتی دارند و آب را در اندام هایشان ذخیره می کنند نیاز به آبیاری زیاد ندارند و نگهداری از آن ها بسیار ساده است بنابراین اگر شما نیز به دنبال خرید گیاهی با ظاهری بسیار زیبا با شرایط نگهداری ساده هستید پیشنها من به شما ساکولنت نوسبا مریانوم است .

نوسبا مریانوم ، ساکولنتی بسیار زیبا با برگهای گوشتی متحد الشکل به رنگ سبز روشن است که در سرما لبه های آن به رنگ بنفش یا قرمز در می آید. من همچنان یک گلدان سفالی لعابدار طرح پیچک نیز خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

ساکولنت تیتانوپسیس

سلام دوستان عزیز و همراهم من امروز یک ساکولنت بسیار خاص به نام ساکولنت تیتانوپسیس از فروشگاه آنلاین منتخب خریداری کردم. ساکولنت تیتانوپسیس یکی از کمیاب ترین و زیباترین ساکولنت ها است که دارای ساقه ای ضخیم و گوشتی به رنگ سبز روشن است و در لبه های دانه های سخت به رنگ قهوه ای مایل به سرخ به چشم می خورد.


بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید ساکولنت های خاص هستید پیشنهاد من به شما ساکولنت تیتانوپسیس می باشد، من همچنین یک گیاه بسیار خاص و زیبای دیگر به نام فوکیا غده ای نیز خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

ساکولنت کراسولا بورگاندی

سلام دوستان عزیز و همراهم من دیروز از طریق فروشگاه آنلاین منتخب چند گیاه بسیار زیبا خریداری کردم که یکی از این گیاهان نامش ساکولنت کراسولا بورگاندی معروف به کراسولا سبز است که دارای برگ‌هایی گوشتی و متحد الامرکز است که سبز رنگ است و حاشیه برگها در اثر نور زیاد و سرما به رنگ سرخ در می آید و ظاهری زیباتر به این گیاه می بخشد.من همچنین یک ساکولنت بسیار زیبا به نام اسپیرینگ تایم خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

ساکولنت کراسولا اسپرینگ تایم

سلام دوستان عزیز و همراهم من امروز تصمیم دارم در رابطه با یکی از ساکولنت های مورد علاقه ام به نام اسپرینگ تایم اطلاعاتی را به شما بدهم.همانطور که می دانید به گیاهانیکه بافت گوشتی دارند و آب را در بافتشان ذخیره می کنند ساکولنت گفته می شود.



ساکولنت اسپرینگ تایم از خانواده‌ی کراسولاسه‌ها و بومی آفریقای جنوبی با ساقه‌ی صاف، گوشتی، آبدار و چوبی  با برگ‌های کوتاه و گسترده است و به نظر من یکی از زیباترین و خاص ترین ساکولنت هاییکه من دارم و شما می توانید این ساکولنت خاص را از فروشگاه آنلاین منتخب خریداری کنید. من چون این ساکولنت ها را در داخل آپارتمانم نگهداری می کنم گلدلنی که گیاه در آن کاشت می شود برایم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین جهت در زمان خرید این ساکولنت از فروشگاه آنلاین منتخب یک گلدان سفالی لعابدار بسیار زیبا هم خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه نمایید.