کاکتوس

همه چیز درباره کاکتوس

کاکتوس

همه چیز درباره کاکتوس

ساکولنت تیتانوپسیس



سلام دوستان عزیزم من امروز برای خرید چند گیاه کوچک به فروشگاه منتخب رفتم و چند ساکولنت بسیار زیبا و خاص خریداری کردم. اگر شما هم مثل من از طرفداران ساکولنت ها باشید با دیدنشان امکان ندارد آنها را خریداری نکنید . تیتانوپسیس به نظر من یکی از زیباترین ساکولنت هاست که برگ هایی گوشتی به رنگ سبز روشن دارد که لبه های برگ ها برجستگی هایی به رنگ قهوه ای روشن مایل به صورتی دارند که زیباییش را دو چندان کرده است.

از نظر شرایط محیط و دما، تیتانوپسیس هوای گرم را دوست دارد ودر این شرایط رشد بهتری دارد(دمای حداقل 10 درجه و حداکثر 30 درجه سلسیوس) موضوعی که در رابطه با ساکولنت ها باید به آن توجه کرد اینکه این گیاه را زیاد آبیاری نکنید زیرا در اینصورت آب در بافت گیاه ذخیره شده ، گیاه پر آب میشود و در نهایت ترک میخورد و از طرفی رطوبت زیاد باعث پوسیدگی ریشه  و در نهایت باعث مرگ گیاه میشود ، بنابراین فقط در مواقعی که خاک گلدان خشک شده است گیاه را آبیاری کنید.من همچنان یک ساکولنت خاص و کمیاب دیگر به نام پلیوس پیلوس از گلخانه منتخب خریداری کردم که میتوانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.